Door onderzoek te doen naar het gebruik van je webshop kun je die verbeteren . Dit geldt ook voor de processen van verkoop en verzending.
De terugkoppeling van jouw bezoekers en klanten is daarom waardevol , want daarmee uiteindelijk ook meer omzet genereren.
Maar welke vragen moet je dan stellen? In dit voorbeeld geven we je enkele vragen die je kan inzetten. Eventueel kan je die aanvullen met de algemene vragen voor website feedback en/of website gebruiksvriendelijkheid vragen .
OP DEZE PAGINA:
De voorbeeld enquête hieronder kan je gratis gebruiken via de beste enquête tool , en dat is Survio . Je kan deze ook nog naar eigen inzicht aanpassen en oneindig veel eigen vragen toevoegen. Deze kan je dan online uitzetten, bijvoorbeeld op de webshop die je wil evalueren. Deze tool kan je al gebruiken zonder ervoor te betalen. Lees meer over online gratis enquêtes maken .
Wat was de belangrijkste reden dat u een bezoek bracht aan "webshop"?
Hoe makkelijk was het om te navigeren naar "webshop"?
Hoe makkelijk was het om ons assortiment te doorzoeken?
Hoe makkelijk was het om het artikel / de artikelen te vinden waarnaar u zocht?
Heeft u een aankoop gedaan?
Hoe makkelijk was het om artikelen toe te voegen aan uw winkelwagentje?
Hoe makkelijk was het om zaken te wijzigen in uw winkelwagen?
Hoe makkelijk was het om verder te winkelen nadat u artikelen in de winkelwagen plaatste?
Hoe tevreden bent u met de verzendopties?
Hoe heeft u betaald?
Was uw bestelling compleet toen u die ontving?
Heeft u artikelen retour gestuurd?
Wat is de belangrijkste reden voor de retourzending?
Bent u tevreden over het retour proces?
Wat was de belangrijkste reden dat u geen aankoop hebt gedaan?
Over het algemeen gezien, hoe tevreden was u met uw winkelervaring?
Hoe bent bekend geraakt met "webshop"?
Denkt u dat u opnieuw zal winkelen op "webshop"?
Wat kunnen we doen om uw ervaring in onze webshop te verbeteren?
Copyright 2023 EnquêteExpert