KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

KINDEROPVANG / GASTOUDER VRAGENLIJST


Als kinderopvang of gastouder wil je graag weten hoe tevreden je klanten zijn. Dat zijn de ouders maar bovenal ook de kinderen.

De beste manier om die goed te meten is door een tevredenheidsenquête te doen.

Dit is eenvoudiger dan je nu wellicht nog denkt, en hoeft je zelfs niks te kosten!

Gebruik onze tips en voorbeeldvragen om je onderzoek digitaal uit te voeren en makkelijk te analyseren.


DEZE VRAGENLIJST OOK AFNEMEN?

Voel je vrij om zelf deze vragen te gebruiken voor eigen onderzoek, daar zijn ze voor bedoeld. Je kan ze zelfs gratis online afnemen via Survio. Dit is verreweg de beste enquête tool op dit moment waarin je onbeperkt veel vragen in een survey kan stellen en deze digitaal kan afnemen. Op dit platform kan je dan ook de resultaten bekijken in mooie rapporten of zelf de ruwe data exporteren voor eigen analyse. De beste keuze voor een online enquête maken.

VOORBEELDVRAGEN

Waarom heeft u voor ons gekozen?

  • Aanbeveling van vriend of kennis
  • Prijs
  • Advertentie
  • Reputatie van de opvang
  • Locatie
  • Anders, namelijk: ...

Hoeveel kinderen van u gaan naar onze opvang?

...

In welke leeftijdsklassen?

  • 0 - 1 jaar
  • 1 - 2 jaar
  • 2 - 4 jaar
  • 5 - 8 jaar
  • 8 jaar en ouder

Gaan uw kinderen graag naar de opvang toe?

  • Ja
  • Nee
  • Afwisselend

Kunt u dit toelichten?

...

Voelen uw kinderen zich prettig op de opvang?

  • Ja
  • Nee
  • Afwisselend

Kunt u dit toelichten?

...

Voelen uw kinderen zich prettig bij de leidsters?

  • Ja
  • Nee
  • Afwisselend

Kunt u dit toelichten?

...

Voelen uw kinderen zich prettig bij de andere kinderen?

  • Ja
  • Nee
  • Afwisselend

Kunt u dit toelichten?

...

Hoe beoordeeld u onze locatie / faciliteiten op de volgende punten?

12345
Goede bereikbaarheid / locatie
OOOOO
Genoeg parkeergelegenheidOOOOO
Omgeving is netjes en onderhoudenOOOOO
Locatie is opgeruimdOOOOO
Hygiëne van opvang en toilettenOOOOO
Genoeg speeltoestellen en speelgoedOOOOO
Ruimtes zijn veilig en overzichtelijkOOOOO

Hoe tevreden bent u met onze communicatie en informatievoorziening?

  • Heel tevreden
  • Tevreden
  • Neutraal
  • Ontevreden
  • Heel ontevreden

Wat vindt u van onze openingstijden?

  • Ik zou graag mijn kinderen eerder kunnen brengen
  • Ik zou graag mijn kinderen later kunnen ophalen
  • Ik ben tevreden
  • Anders, namelijk ...

Hoe beoordeeld u onze prijzen?

  • Te hoog
  • Duur
  • Gemiddeld
  • Voordelig
  • Goedkoop

Heeft u voor ons nog opmerkingen, vragen of suggesties voor verbeteringen?

...