ENQUÊTE VRAGEN WELLNESS / SAUNA CENTRUM
Door een enquête te maken kan je uitvinden hoe tevreden de gasten van een wellnesscenter ofwel sauna resort zijn.
En dat is waardevolle informatie: wat gaat er nu al goed, en waar ligt eventueel nog ruimte ter verbetering?
Hieronder vind je vragen die je in die vragenlijst zou kunnen stellen om de juiste data boven water te krijgen.
Combineer die gerust nog met onze andere gratis voorbeelden voor o.a. demografische vragen en natuurlijk die van het restaurant klanttevredenheidsonderzoek indien van toepassing.
DEZE VRAGEN AAN JE GASTEN STELLEN?
Wil je dit voorbeeld zelf gebruiken? Dat kan! En het kost je zelfs helemaal niets om er mee aan de slag te gaan. Je kan deze vragen namelijk als kant-en-klaar template overnemen en afnemen via Surveysparrow, niet voor niets de beste enquête tool.
Mocht je dat willen dan kan je naar hartenlust nog aanpassingen doen of zelfs zoveel vragen toevoegen als je maar kan bedenken. (maar doe niet te veel dat is niet goed voor de respons) En dan via hetzelfde platform de vragenlijst online laten invullen, de antwoorden data en analyseren. Gewoon heel simpel je eigen online enquête maken.
VOORBEELDVRAGEN
Hoe heb je voor het eerst over ons gehoord?
- Reclame uiting buiten
- Reclame op TV
- Reclame in tijdschrift
- Online advertentie
- Aanbeveling van vriend
- Anders, namelijk: …
Hoe vaak bezoekt u ons centrum / resort?
- Meerdere keren per week
- Elke week
- Enkele keren per maand
- Enkele keren per jaar
- Minder vaak
Hoe vriendelijk vindt u onze receptie medewerkers?
- Heel vriendelijk
- Vriendelijk
- Gemiddeld
- Onvriendelijk
- Heel onvriendelijk
Wat doet u het liefst in ons centrum?
- Sauna’s
- Zwembad
- Behandeling
- Massage
- Ontspanningsruimtes
- Anders, namelijk: …
Hoe voelde u zich na gebruik van onze faciliteiten?
- Geweldig
- Beter
- Hetzelfde
- Slechter
- Veel slechter
Beoordeel ons behandelend personeel aub op de volgende punten:
Helemaal eens | Eens | Neutraal | Oneens | Helemaal oneens | |
Het personeel is professioneel | O | O | O | O | O |
Het personeel luistert naar mijn behoeften | O | O | O | O | O |
Het personeel voldoet aan mijn verwachting | O | O | O | O | O |
Het personeel is kundig en goed opgeleid | O | O | O | O | O |
Hoe beoordeelt u ons op de volgende punten?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Hygiëne van de faciliteiten | O | O | O | O | O |
Kwaliteit van de geboden behandelingen | O | O | O | O | O |
Variëteit van de geboden behandelingen | O | O | O | O | O |
Kwaliteit van de drink- en eetgelegenheden | O | O | O | O | O |
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zou aanbevelen aan een ander?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Heeft u voor ons nog opmerkingen, vragen of suggesties te verbetering?
…