ENQUÊTE VRAGEN RESTAURANT
Stel gasten in je restaurant deze vragen om erachter toe komen hoe tevreden zij zijn, en op welke punten je eventueel nog kan verbeteren.
Zoals de gerechten, de menukaart, de service of het restaurant zelf. Allemaal belangrijke onderdelen van de klantbeleving .
Voor diepere inzichten kan je deze aanvullen met andere van onze voorbeeldvragen zoals die van demografische enquête vragen of eetgewoonten.
DEZE VRAGEN AFNEMEN
Goede voorbeeldvragen, maar hoe ga je die aan je gasten voorleggen? Nou dit hele voorbeeld is als standaard sjabloon gratis te gebruiken in de beste enquête tool van dit moment, en dat is Surveysparrow. Die kan je zonder kosten al gebruiken en kiezen uit meer dan 100 sjablonen zoals deze. Je kan ze samenvoegen en zoveel extra vragen erbij doen als je handig vindt. En ook in hetzelfde programma de vragen online afnemen via een tablet of telefoon en ook de antwoorden bekijken en analyseren. Een fijn programma voor online gratis enquêtes maken.
VOORBEELDVRAGEN
Hoe vaak bezoekt u EEN restaurant?
- Vrijwel dagelijks
- Enkele keren per week
- Enkele keren per maand
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Eenmaal per jaar
- Minder vaak
Hoe vaak bezoekt u [UW RESTAURANT]?
- Vrijwel dagelijks
- Enkele keren per week
- Enkele keren per maand
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Eenmaal per jaar
- Minder vaak
In hoeverre bent u het eens met onderstaande stellingen over [UW RESTAURANT]?
Helemaal mee eens | Mee eens | Neutraal | Mee oneens | Helemaal mee oneens | |
Ik kreeg mijn gerechten warm | O | O | O | O | O |
Het menu heeft genoeg variatie | O | O | O | O | O |
De gerechten smaken goed | O | O | O | O | O |
Het eten is vers en smaakvol | O | O | O | O | O |
De gerechten zijn de prijs waard | O | O | O | O | O |
De prijzen zijn eerlijk | O | O | O | O | O |
Ik heb de juiste gerechten gekregen | O | O | O | O | O |
De service is geduldig | O | O | O | O | O |
De service is duidelijk | O | O | O | O | O |
De service is vriendelijk | O | O | O | O | O |
De service is kundig | O | O | O | O | O |
Ik ben snel geholpen | O | O | O | O | O |
Ik ben goed geholpen | O | O | O | O | O |
De inrichting is prettig | O | O | O | O | O |
Er is genoeg ruimte aan tafel | O | O | O | O | O |
De stoelen zijn prettig | O | O | O | O | O |
De toiletten zijn net en schoon | O | O | O | O | O |
Ik ben een tevreden klant | O | O | O | O | O |
Hoe waarschijnlijk is het dat u [UW RESTAURANT] zou aanbevelen aan anderen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Heeft u verbeterpunten, opmerkingen of suggesties voor [UW RESTAURANT]?
…