VOORBEELD ENQUÊTE

PEDICURE SALON


Ben je pedicure en wil je voor je salon een enquête afnemen onder je klanten om zo hun tevredenheid te meten?

Dat is een goed plan, want met die feedback kom je erachter op welke punten het nu al goed loopt, en op welke aspecten er nog verbetering mogelijk is.

Gebruik daar deze voorbeeld vragen voor. Eventueel kan je die nog met onze andere voorbeeldvragen combineren, zoals demografische vragen of schoonheidssalon enquête vragen.


DEZE SURVEY LATEN INVULLEN?

Met Survio, de beste enquête tool , kan je deze survey heel makkelijk digitaal laten invullen. En dat kan nog gratis ook. In dit prettige programma kan je ook de antwoorden van je klanten bijhouden en de resultaten in kaart brengen. Er zijn in totaal wel 100 voorbeeldenquêtes beschikbaar die je waar nodig kan samenvoegen, aanpassen of vragen aan toe kan voegen zoveel als je maar nodig lijkt. Lees meer over online enquêtes maken.

VOORBEELDVRAGEN

Hoe heeft u [uw salon] leren kennen?

  • Internet zoekmachine (Google, etc.)
  • Advertentie online (banner, etc.)
  • Over gehoord van een kennis
  • Langs salon gelopen
  • Anders, namelijk: ...

Hoe geregeld bezoekt u [uw salon]?

  • Enkele keren per week
  • Elke week
  • Enkele keren per maand'
  • Elke maand
  • Enkele keren per jaar
  • Minder vaak

Hoe vriendelijk zijn onze pedicures?

  • Heel vriendelijk
  • Vriendelijk
  • Neutraal
  • Niet vriendelijk
  • Helemaal niet vriendelijk

Welke behandeling(en) krijgt u meestal?

...

Welke pedicure heeft u behandeld?

...

In hoeverre kloppen de volgende stellingen over de pedicure? De pedicure ...

Zeer mee
eens
EensNeutraalOneensZeer mee
oneens
... werkt vakkundigOOOOO
... is vriendelijk en hartelijkOOOOO
... is goed opgeleidOOOOO
... voert mijn behandeling goed uitOOOOO
... stelt mij op mijn gemakOOOOO
... informeert goedOOOOO

Hoe tevreden bent u met de behandeling en resultaat?


Hoe beoordeelt u de prijzen?

  • Erg goedkoop
  • Goedkoop
  • Voordelig
  • Eerlijk geprijst
  • Iets duur
  • Te duur

Welke uitspraken omschrijven het beste uw laatste bezoek?

  • Fijn
  • Plezierig
  • Rustgevend
  • Kwalitatief
  • Goede apparatuur
  • Vakkundig
  • Gemoedelijk

Hoe waarschijnlijk is het dat u [uw salon] zou aanbevelen aan anderen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Heeft u voor ons nog vragen, opmerkingen of suggesties ter verbetering?

...