VOORBEELD ENQUÊTE PEDICURE SALON
Ben je pedicure en wil je voor je salon een enquête afnemen onder je klanten om zo hun tevredenheid te meten?
Dat is een goed plan, want met die feedback kom je erachter op welke punten het nu al goed loopt, en op welke aspecten er nog verbetering mogelijk is.
Gebruik daar deze voorbeeld vragen voor. Eventueel kan je die nog met onze andere voorbeeldvragen combineren, zoals demografische vragen of schoonheidssalon enquête vragen.
DEZE SURVEY OOK GEBRUIKEN?
Met Surveysparrow, de beste enquête tool, kan je deze survey heel makkelijk digitaal laten invullen. En dat kan nog gratis ook. In dit prettige programma kan je ook de antwoorden van je klanten bijhouden en de resultaten in kaart brengen. Er zijn in totaal wel meer dan 100 voorbeeldenquêtes beschikbaar die je waar nodig kan samenvoegen, aanpassen of vragen aan toe kan voegen zoveel als je maar nodig lijkt. Lees meer over online enquêtes maken.
VOORBEELDVRAGEN
Hoe heeft u [uw salon] leren kennen?
- Internet zoekmachine (Google, etc.)
- Advertentie online (banner, etc.)
- Over gehoord van een kennis
- Langs salon gelopen
- Anders, namelijk: …
Hoe geregeld bezoekt u [uw salon]?
- Enkele keren per week
- Elke week
- Enkele keren per maand’
- Elke maand
- Enkele keren per jaar
- Minder vaak
Hoe vriendelijk zijn onze pedicures?
- Heel vriendelijk
- Vriendelijk
- Neutraal
- Niet vriendelijk
- Helemaal niet vriendelijk
Welke behandeling(en) krijgt u meestal?
…
Welke pedicure heeft u behandeld?
…
In hoeverre kloppen de volgende stellingen over de pedicure? De pedicure …
Zeer mee eens | Eens | Neutraal | Oneens | Zeer mee oneens | |
… werkt vakkundig | O | O | O | O | O |
… is vriendelijk en hartelijk | O | O | O | O | O |
… is goed opgeleid | O | O | O | O | O |
… voert mijn behandeling goed uit | O | O | O | O | O |
… stelt mij op mijn gemak | O | O | O | O | O |
… informeert goed | O | O | O | O | O |
Hoe tevreden bent u met de behandeling en resultaat?
Hoe beoordeelt u de prijzen?
- Erg goedkoop
- Goedkoop
- Voordelig
- Eerlijk geprijst
- Iets duur
- Te duur
Welke uitspraken omschrijven het beste uw laatste bezoek?
- Fijn
- Plezierig
- Rustgevend
- Kwalitatief
- Goede apparatuur
- Vakkundig
- Gemoedelijk
Hoe waarschijnlijk is het dat u [uw salon] zou aanbevelen aan anderen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Heeft u voor ons nog vragen, opmerkingen of suggesties ter verbetering?
…