ENQUÊTE VRAGEN

MAKELAAR KLANTTEVREDENHEID


Voor een makelaardij of makelaarskantoor is het slim om te evalueren hoe tevreden klanten zijn.

Zo kom je er namelijk achter wat ze goed vinden, waarom ze voor je kiezen, hoe de makelaars het doen en wat er eventueel nog beter kan.

Dit kan je meten door een digitale enquête te doen onder klanten. En daar kan je onderstaande vragen als voorbeeld bij nemen.


DEZE VRAGENLIJST LATEN INVULLEN

Ook deze enquête voorleggen aan klanten van jouw makelaarskantoor? Dat kan, en het kost niks. Hoe? Met Survio, het beste online enquête programma kan je deze als een van de 100 standaard templates gebruiken. En waar nodig uiteraard nog je eigen aanpassingen of aanvullingen doen. En in dezelfde tool kan je alles digitaal laten invullen, de resultaten bekijken en raportages maken. Super handig en al gratis te gebruiken. Niet zomaar de beste optie als je een online enquête wil maken.

VOORBEELDVRAGEN

Hoe bent u bij ons kantoor terecht gekomen?

  • Aanbevolen door kennissen
  • Online advertentie
  • Gevonden via zoekmachine (Google etc.)
  • Eerdere ervaring met het kantoor / een makelaar
  • Gevonden via (prijs)vergelijkingssite
  • Anders, namelijk: ...

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

  • Aankoop woning
  • Verkoop woning
  • Taxatie woning
  • Huur woning
  • Verhuur woning

Welke makelaar heeft u hierbij geholpen?

...

In hoeverre kloppen de volgende stelllingen over de makelaar?

Helemaal
eens
EensNeutraalOneensHelemaal
oneens
Communicatie en afstemming verliep goedOOOOO
De makelaar was accuraatOOOOO
De makelaar was professioneelOOOOO
De makelaar was goed geïnformeerd en kundigOOOOO

Wat is uw algemene tevredenheid met onze service?

  • Uitstekend
  • Goed
  • Gemiddeld
  • Voldoende
  • Onvoldoende

Bent u goed op de hoogte gehouden over nieuwe biedingen?

  • Ja
  • Nee

In hoeverre kloppen de volgende stellingen?

Helemaal
eens
EensNeutraalOneensHelemaal
oneens
De beschrijving van de woning klopte met de werkelijkheidOOOOO
De rondleiding / open huis was prettig & vriendelijkOOOOO
De makelaar was goed geïnformeerd en kon veel vertellenOOOOO
Ik heb heb genoeg informatie en een brochure ontvangenOOOOO

Hebben zich in het (ver)huur of (ver)koop proces problemen voorgedaan?

  • Nee
  • Ja, namelijk: ...

Hoe beoordeelt u de snelheid van het totale proces?

  • Snel
  • Gemiddeld
  • Langzaam

Wat is uw mening over de courtage / prijs van onze diensten?

  • Goedkoop
  • Voordelig
  • Gemiddeld
  • Iets duur
  • Te duur

Hoe waarschijnlijk is het dat u onze makelaardij zou aanbevelen aan anderen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Heeft u voor ons nog vragen, opmerkingen of suggesties ter verbetering?

...