Home » Goede Enquête Vragen Voorbeelden » Klanttevredenheidsonderzoek B2B Vragenlijst

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK B2B VRAGENLIJST

Klanttevredenheid meten kan heel goed met een vragenlijst. Maar hoe pak je dat aan?

Het is helemaal niet zo ingewikkeld als je misschien zou verwachten, maar juist heel simpel en ook niet duur .

Deze voorbeeld onderzoeksvragen kan je er gratis in je eigen enquête gebruiken en die kan je zelfs zonder enige kosten digitaal laten invullen.

Combineer / vul aan met onze overige templates zoals demografische vragen of vragen over de prijs van je product of dienst of kwaliteit van dienstverlening.

Juist die laatste zijn belangrijk in de business-to-business. Zijn je klanten consumenten ? Gebruik dan de template voor klanttevredenheidsonderzoek B2C.

DIT SJABLOON GEBRUIKEN?

Wil je dit voorbeeld voor eigen gebruik overnemen, wellicht nog met wat aanpassingen of aanvullingen? Dat is geen probleem. Je kan hem zelfs gratis online afnemen bij je klanten via de beste enquête tool van dit moment: Surveysparrow.

Wij vinden dit het beste programma voor het maken van (gratis) online enquêtes omdat je in vergelijking tot andere software meer opties hebt voor het versturen & digitaal laten invullen van je vragenlijst en bovendien de resultaten mooi kan rapporteren of exporteren voor verdere statistische analyse. En dit allemaal in het (kosteloze) basis pakket.

Daarnaast bieden de betaalde varianten meerdere goede features voor zakelijke gebruikers zoals veel integraties en branding, maar ook voor individuele gebruikers en onderzoekers zoals exporteren in SPSS format.

VOORBEELDVRAGEN

Hoe tevreden bent u in algemene zin met onze producten / diensten?

  • Zeer tevreden
  • Tevreden
  • Gemiddeld
  • Ontevreden
  • Zeer ontevreden

Indien ontevreden, hoe komt dit?

Wat is de status van onze dienstverlening?

  • Actief
  • Project / aankoop afgerond
  • Niet geleverd / geannuleerd

Hoe beoordeelt u onze prijzen?

  • Te duur
  • Hoog
  • Gemiddeld
  • Laag
  • Te goedkoop

In hoeverre hebben wij alles tijdig opgeleverd?

  • Eerder van gepland
  • Op tijd
  • Later dan gepland

Hoe beoordeeld u onze medewerkers / uw accountmanager?

12345
VriendelijkOOOOO
ProfessioneelOOOOO
KundigOOOOO
Luistert naar mijn behoeftenOOOOO
RepresentatiefOOOOO

In hoeverre voldoen onze producten / diensten aan uw verwachtingen?

  • Ver boven verwachting
  • Boven verwachting
  • Zoals verwacht
  • Onder verwachting
  • Ver beneden verwachting

Hoe waarschijnlijk is het dat u ons weer zou inhuren?

  • Zeer waarschijnlijk
  • Waarschijnlijk
  • Onwaarschijnlijk
  • Zeer onwaarschijnlijk

Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zou aanbevelen aan anderen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Scroll naar boven