De klantenservice van een bedrijf is van cruciaal belang, want hier los je problemen op.
Doet je dat niet (goed), dan lopen je klanten waarschijnlijk weg. Doe je dit wel naar behoren, dan worden je klanten juist loyaler.
Hoe je daar achter kan komen? Laat klanten de service evalueren met bijvoorbeeld deze vragenlijst.
OP DEZE PAGINA:
Wil je dit voorbeeld gebruiken, eventueel nog met enige aanpassingen op toevoegingen? Dat kan, zelfs gratis via de beste enquête tool van dit moment: Survio. Ze bieden je 100 voorgemaakte enquêtes die je kan uitzetten waaronder deze, en je kan in dit programma ook de respons bijhouden en de resultaten presenteren of downloaden. Niet voor niets vinden we deze partij de beste voor online enquêtes maken.
Hoe lang stond u in de wacht voordat u een medewerker kon spreken?
Was de medewerker enthousiast?
Hoe snel was uw probleem opgelost?
Was de medewerker kundig?
Kreeg u duidelijke informatie?
Hoeveel van uw vragen zijn opgelost?
Was de ervaring beter dan u had verwacht of minder?
Zou waarschijnlijk zou u onze klantenservice aanbevelen aan anderen? (NPS)
Copyright 2022 EnquêteExpert