KLANTENSERVICE EVALUATIE

VOORBEELD VRAGEN


De klantenservice van een bedrijf is van cruciaal belang, want hier los je problemen op.

Doet je dat niet (goed), dan lopen je klanten waarschijnlijk weg. Doe je dit wel naar behoren, dan worden je klanten juist loyaler.

Hoe je daar achter kan komen? Laat klanten de service evalueren met bijvoorbeeld deze vragenlijst.


DIT VOORBEELD GEBRUIKEN?

Wil je dit voorbeeld gebruiken, eventueel nog met enige aanpassingen op toevoegingen? Dat kan, zelfs gratis via de beste enquête tool van dit moment: Survio. Ze bieden je 100 voorgemaakte enquêtes die je kan uitzetten waaronder deze, en je kan in dit programma ook de respons bijhouden en de resultaten presenteren of downloaden. Niet voor niets vinden we deze partij de beste voor online enquêtes maken.

VOORBEELDVRAGEN

Hoe lang stond u in de wacht voordat u een medewerker kon spreken?

  • < 1 minuut
  • Enkele minuten
  • 5 - 10 minuten
  • 10 - 20 minuten
  • Langer

Was de medewerker enthousiast?

  • Zeer entousiast
  • Enthousiast
  • Neutraal
  • Niet enthousiast
  • Helemaal niet enthousiast

Hoe snel was uw probleem opgelost?

  • Direct
  • Na enkele minuten
  • Na enkele uren
  • Na enkele dagen
  • Ik wacht nog op de oplossing

Was de medewerker kundig?

  • Zeer kundig
  • Kundig
  • Neutraal
  • Niet kundig
  • Helemaal niet kundig

Kreeg u duidelijke informatie?

  • Zeer duidelijk
  • Duidelijk
  • Neutraa;
  • Onduidelijk
  • Heel onduidelijk

Hoeveel van uw vragen zijn opgelost?

  • Al mijn vragen
  • Bijna alle vragen
  • De helft
  • Enkele vragen
  • Geen oplossing

Was de ervaring beter dan u had verwacht of minder?

  • Veel beter
  • Beter
  • Neutraal
  • Slechter
  • Veel slechter

Zou waarschijnlijk zou u onze klantenservice aanbevelen aan anderen? (NPS)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10