ENQUÊTE VRAGEN

HOTEL


Het is goed om hotelgasten geregeld te vragen hoe tevreden zij zijn met hun verblijf.

Daarmee achterhaal je namelijk waardevolle feedback waarmee je wellicht zaken kan verbeteren. Over bijvoorbeeld de kamers, de service en maaltijden.

Natuurlijk kan je dit voorbeeld aanvullen met andere van onze voorbeeldvragen zoals de restaurant enquête vragen of demografische enquête vragen.


DEZE VRAGEN TOEPASSEN

Wil je deze survey afnemen bij je gasten tijdens het uitchecken of achteraf per mail? Je kan deze gratis als voorgemaakte template gebruiken via Survio. Dit programma is de beste enquête tool van het moment en zonder kosten te gebruiken. De 100 templates waaronder deze kan je nog naar eigen inzicht redigeren en uitbreiden. Via deze tool kan je de vragenlijst laten invullen, data verzamelen en analyseren. Heel handig dus om online enquêtes te maken.

VOORBEELDVRAGEN

In hoeverre bent u het eens met de volgende stellingen?

Helemaal
eens
Mee eensNeutraalMee
oneens
Helemaal
oneens
Niet van
toepassing
Inchecken
Ik voelde me direct welkom
bij binnenkomst
OOOOOO
Inchecken verliep vlotOOOOOO
Personeel was vriendelijk
tijdens het inchecken
OOOOOO
Mijn reservering klopteOOOOOO
Kamer
Mijn kamer was prettig ingerichtOOOOOO
Mijn kamer was schoonOOOOOO
Het bed was comfortabelOOOOOO
De badkamer was schoonOOOOOO
Er waren voldoende badspullenOOOOOO
Personeel
Huishoudelijk personeel was
vriendelijk en betrouwbaar
OOOOOO
De service was goed bij vragenOOOOOO
Personeel was vriendelijkOOOOOO
Management was beschikbaar
bij problemen
OOOOOO
Restaurant / roomservice
Ik kreeg mijn bestelling correctOOOOOO
Kwaliteit van het eten was goedOOOOOO
De bediening was vriendelijkOOOOOO
De menu- en drankkaart
bood genoeg keuze
OOOOOO
De prijzen waren eerlijkOOOOOO
Uitchecken
Uitchecken verliep vlotOOOOOO
Ik ontving een volledige factuurOOOOOO
Algemeen
Over het geheel genomen
was ik tevreden als gast
OOOOOO

Hoe waarschijnlijk is het dat u ons hotel zou aanbevelen bij anderen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Heeft u nog opmerking, suggesties of verbeteringen voor ons?

...