ENQUÊTE VRAGEN CAFETARIA / SNACKBAR
Wil je onderzoeken hoe tevreden de klanten zijn in een snackbar of cafetaria ? Of een ander soort eetgelegenheid?
Dit soort vragen zijn dan een goed begin, want je vraagt naar de belangrijkste aspecten van de klantbeleving . Als je wil kan je hier nog meer aan toevoegen uit onze andere voorbeelden, zoals die voor café klanttevredenheid enquête of meer algemene zaken zoals demografische enquêtevragen.
METEEN TOEPASSEN?
Lijkt het je goed om deze vragen aan jouw gasten voor te leggen? Dat kan je direct doen, want je kan deze vragen als kant-en-klare template gebruiken via Surveysparrow, momenteel de beste enquête tool die bovendien gratis te gebruiken is. En je kan nog aanpassingen doen of toevoegingen, zoveel als je nodig acht. En dan via diezelfde tool de vragenlijst afnemen en de respons verzamelen en resultaten bekijken. Heel handig programma dus voor online enquêtes maken.
VOORBEELDVRAGEN
Hoe vaak bezoekt u een snackbar / cafetaria?
- Dagelijks
- Enkele keren per week
- Enkele keren per maand
- 1 keer per maand
- Enkele keren per jaar
- 1 keer per jaar
- Minder vaak
- Nooit
Hoe vaak bezoekt u [uw gelegenheid]?
- Dagelijks
- Enkele keren per week
- Enkele keren per maand
- 1 keer per maand
- Enkele keren per jaar
- 1 keer per jaar
- Minder vaak
- Nooit
In hoeverre bent u het eens met onderstaande stellingen over [uw gelegenheid]?
Helemaal mee eens | Mee eens | Neutraal | Mee oneens | Helemaal mee oneens | |
Ik kreeg mijn bestelling warm | O | O | O | O | O |
Het menu heeft genoeg keuze | O | O | O | O | O |
Het eten smaakt goed | O | O | O | O | O |
Het eten is vers | O | O | O | O | O |
Het eten is de prijs waard | O | O | O | O | O |
De prijzen zijn niet te hoog | O | O | O | O | O |
Mijn bestelling klopte | O | O | O | O | O |
Het personeel is geduldig | O | O | O | O | O |
Personeel communiceert duidelijk | O | O | O | O | O |
Personeel is vriendelijk | O | O | O | O | O |
Ik ben snel geholpen | O | O | O | O | O |
Ik ben goed geholpen | O | O | O | O | O |
Ik ben een tevreden klant | O | O | O | O | O |
Hoe waarschijnlijk is het dat u [uw gelegenheid] zou aanbevelen aan anderen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Heeft u verbeterpunten, opmerkingen of suggestie voor [uw gelegenheid]?
…