Wil je onderzoeken hoe tevreden de klanten zijn in een snackbar of cafetaria? Of een ander soort eetgelegenheid?
Dit soort vragen zijn dan een goed begin, want je vraagt naar de belangrijkste aspecten van de klantbeleving.
Als je wil kan je hier nog meer aan toevoegen uit onze andere voorbeelden, zoals die voor café klanttevredenheid enquête of meer algemene zaken zoals demografische enquêtevragen.
OP DEZE PAGINA:
Lijkt het je goed om deze vragen aan jouw gasten voor te leggen? Dat kan je direct doen, want je kan deze vragen als kant-en-klare template gebruiken via Survio, momenteel de beste enquête tool die bovendien gratis te gebruikenis. En je kan nog aanpassingen doen of toevoegingen, zoveel als je nodig acht. En dan via diezelfde tool de vragenlijst afnemen en de respons verzamelen en resultaten bekijken. Heel handig programma dus voor online enquêtes maken.
Hoe vaak bezoekt u een snackbar / cafetaria?
Hoe vaak bezoekt u [uw gelegenheid]?
In hoeverre bent u het eens met onderstaande stellingen over [uw gelegenheid]?
Helemaal mee eens | Mee eens | Neutraal | Mee oneens | Helemaal mee oneens | |
Ik kreeg mijn bestelling warm | O | O | O | O | O |
Het menu heeft genoeg keuze | O | O | O | O | O |
Het eten smaakt goed | O | O | O | O | O |
Het eten is vers | O | O | O | O | O |
Het eten is de prijs waard | O | O | O | O | O |
De prijzen zijn niet te hoog | O | O | O | O | O |
Mijn bestelling klopte | O | O | O | O | O |
Het personeel is geduldig | O | O | O | O | O |
Personeel communiceert duidelijk | O | O | O | O | O |
Personeel is vriendelijk | O | O | O | O | O |
Ik ben snel geholpen | O | O | O | O | O |
Ik ben goed geholpen | O | O | O | O | O |
Ik ben een tevreden klant | O | O | O | O | O |
Hoe waarschijnlijk is het dat u [uw gelegenheid] zou aanbevelen aan anderen?
Heeft u verbeterpunten, opmerkingen of suggestie voor [uw gelegenheid]?
...
Copyright 2022 EnquêteExpert