Home » Goede Enquête Vragen Voorbeelden » Enquête Vragen Cafetaria Snackbar Klanttevredenheid

ENQUÊTE VRAGEN CAFETARIA / SNACKBAR

Wil je onderzoeken hoe tevreden de klanten zijn in een snackbar of cafetaria ? Of een ander soort eetgelegenheid?

Dit soort vragen zijn dan een goed begin, want je vraagt naar de belangrijkste aspecten van de klantbeleving . Als je wil kan je hier nog meer aan toevoegen uit onze andere voorbeelden, zoals die voor café klanttevredenheid enquête of meer algemene zaken zoals demografische enquêtevragen.

METEEN TOEPASSEN?

Lijkt het je goed om deze vragen aan jouw gasten voor te leggen? Dat kan je direct doen, want je kan deze vragen als kant-en-klare template gebruiken via Surveysparrow, momenteel de beste enquête tool die bovendien gratis te gebruiken is. En je kan nog aanpassingen doen of toevoegingen, zoveel als je nodig acht. En dan via diezelfde tool de vragenlijst afnemen en de respons verzamelen en resultaten bekijken. Heel handig programma dus voor online enquêtes maken.

VOORBEELDVRAGEN

Hoe vaak bezoekt u een snackbar / cafetaria?

  • Dagelijks
  • Enkele keren per week
  • Enkele keren per maand
  • 1 keer per maand
  • Enkele keren per jaar
  • 1 keer per jaar
  • Minder vaak
  • Nooit

Hoe vaak bezoekt u [uw gelegenheid]?

  • Dagelijks
  • Enkele keren per week
  • Enkele keren per maand
  • 1 keer per maand
  • Enkele keren per jaar
  • 1 keer per jaar
  • Minder vaak
  • Nooit

In hoeverre bent u het eens met onderstaande stellingen over [uw gelegenheid]?

Helemaal
mee eens
Mee eensNeutraalMee
oneens
Helemaal
mee oneens
Ik kreeg mijn bestelling warmOOOOO
Het menu heeft genoeg keuzeOOOOO
Het eten smaakt goedOOOOO
Het eten is versOOOOO
Het eten is de prijs waardOOOOO
De prijzen zijn niet te hoogOOOOO
Mijn bestelling klopteOOOOO
Het personeel is geduldigOOOOO
Personeel communiceert duidelijkOOOOO
Personeel is vriendelijkOOOOO
Ik ben snel geholpenOOOOO
Ik ben goed geholpenOOOOO
Ik ben een tevreden klantOOOOO

Hoe waarschijnlijk is het dat u [uw gelegenheid] zou aanbevelen aan anderen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Heeft u verbeterpunten, opmerkingen of suggestie voor [uw gelegenheid]?

Scroll naar boven